Mijn eerste reis - Reisverslagen van Piet Jerome - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Piet Jerome - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Oooo, ik heb de boot gemist... En nu?? Ik wil zo graag naar Velp om bij jullie op de Fredericusschool langs te komen!! Eerst maar eens kijken waar Nederland eigenlijk ligt en hoe ik daar kan komen...

Recente Reisverslagen:

02 December 2015

het is gelukt!!!

30 November 2015

Amsterdam

26 November 2015

weer een stukje verder

24 November 2015

goede ideeen

21 November 2015

Frankrijk
Piet

O jee, de boot gemist... En nu moet ik zelf op weg naar Velp om op tijd op de Fredericusschool te kunnen zijn. Ik hoop dat het lukt! Hier zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen onderweg...

Actief sinds 08 Nov. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2324

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 05 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: