Balen! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Piet Jerome - WaarBenJij.nu Balen! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Piet Jerome - WaarBenJij.nu

Balen!

Door: piet Jerome

Blijf op de hoogte en volg Piet

13 November 2015 | Spanje, Madrid

Balen Joh, Zit ik hier heel alleen in mijn eentje in het grote paleis van Sinterklaas. De boot is vorige week al vertrokken en nu hebben ze mij hier in mijn eentje achtergelaten. Wat moet ik hier in Spanje? Ik wil cadeautjes rondbrengen, pepernoten eten en leuke dingen doen met de kinderen. Maar ik zit hier. Stom stom stom!!!!
Ik zou bij jullie op school komen maar dat kan nu ook al niet, pech voor jullie, jullie moeten het feest dan maar zonder mij vieren, alleen met Sinterklaas. Dat wordt vast ook gezellig.
Maar heel misschien ......met een klein beetje hulp van jullie kan ik toch in Nederland komen. Ik heb natuurlijk nog 3 weken. Ik hou jullie op de hoogte!!! Als ik jullie hulp nodig heb horen jullie het.
Als je ideeën hebt, laat het mij weten.

  • 13 November 2015 - 09:00

    Piet Jerome:

    Hallo piet Jerome,

    We sturen jou een briefje terug met ideeën. Tigo had een idee, wij maken een boot en komen jou gewoon ophalen. Je kunt ook een vlot maken met hout en touw. Kun je niet met een schip mee? Je kunt ook met het vliegtuig of met de bus of trein. Jill zei dat je ook met de fiets kon komen. Zwarte piet ging uit fietsen, of met de auto of de waterfiets.

    Groetjes van de kinderen van juf Renate


  • 13 November 2015 - 09:07

    Groep 1/2B:

    Hallo Piet Jerome,

    wij vinden jammer dat je de boot gemist hebt! Heb je al naar Sinterklaas gemaild?
    Kan je niet met een andere boot komen, een snelle speedboot bv? Of met een pietenauto, of speedauto?
    of met het pietenvliegtuig?
    Laat je snel even horen of het lukt?

    groetjes van ons allemaal!!!!!

  • 13 November 2015 - 10:10

    Groep 4:

    Hallo Pietje Jerome,

    Wij vinden het erg jammer dat je in Spanje bent gebleven. We hebben met de klas een paar ideeën hoe je bij ons kan komen op het grote sinterklaasfeest op school.
    Je kan komen met het vliegtuig, straaljager of helikopter, of misschien wel met de trein. Misschien is er nog een andere boot (speedboot) waar je mee kan varen! Wij hopen dat je iets aan deze ideeën hebt, laat je snel wat van je horen of dit gaat lukken???

    Groetjes van alle kinderen van groep 4!

  • 13 November 2015 - 11:49

    Groep 3.:

    Hoi piet Jerome,

    Wij vinden het heel erg jammer dat jij de boot hebt gemist.

    Kan jij niet met een andere boot naar Nederland komen? Misschien wel met een speedboot of waterscooter, dat gaat lekker snel.
    Of misschien wil Dolores wel helpen en jou ophalen!
    Een vliegtuig is ook wel een goed idee.

    Laat je ons weten hoe het met je gaat?

    Heel veel liefs,
    groep 3.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Piet

O jee, de boot gemist... En nu moet ik zelf op weg naar Velp om op tijd op de Fredericusschool te kunnen zijn. Ik hoop dat het lukt! Hier zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen onderweg...

Actief sinds 08 Nov. 2015
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 2330

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 05 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: