Bedankt - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Piet Jerome - WaarBenJij.nu Bedankt - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Piet Jerome - WaarBenJij.nu

Bedankt

Door: Piet Jerome

Blijf op de hoogte en volg Piet

14 November 2015 | Spanje, Madrid

He, daar ben ik weer. Wat fijn dat jullie zo snel hebben gereageerd op mijn berichtje. Ik las dat jullie allemaal goede ideeën hebben over hoe ik zo snel mogelijk bij jullie kan komen. Jullie vonden dat ik een andere boot moest nemen, of met een vliegtuig, helikopter of met de bus naar Nederland moet komen.
Het is heel gek maar daar heb ik eigenlijk nooit over na gedacht. Ik hoefde eigenlijk alleen maar hier op de boot van Sinterklaas te stappen en in Nederland weer van de boot te stappen.
Eigenlijk weet ik niet zo goed welke kant ik op moet. Welke landen moet ik door? Misschien kunnen de grote kinderen uit de bovenbouw ook voor mij even uitrekenen hoeveel kilometer ik moet reizen. Wel zo handig om te weten.
Ik probeer zo snel mogelijk bij jullie te komen hoor.
Tot snel!!!

  • 16 November 2015 - 11:00

    Groep 1/2:

    Hoi Jerome,

    Wij hebben voor jou gekeken op de kaart en wij weten hoe je moet rijden.
    Eerst moet je door Frankrijk dan door Belgie en daarna ben je in Nederland dan rij je naar de Fredericusschool in Velp.
    Wij hebben veel zin in cadeautjes en pepernoten. We vinden jou erg lief en je moet maar snel komen.


    Groetjes Groep 1/2 A

  • 18 November 2015 - 10:05

    Groep 3:

    Beste Piet Jerome,

    Wij weten welke landen je moet passeren.
    Dit zijn; Frankrijk, België en Duitsland.
    In Luxemburg kun je goedkoop tanken ;-)

    Tot gauw

    De kinderen van groep 3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Piet

O jee, de boot gemist... En nu moet ik zelf op weg naar Velp om op tijd op de Fredericusschool te kunnen zijn. Ik hoop dat het lukt! Hier zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen onderweg...

Actief sinds 08 Nov. 2015
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 2325

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 05 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: