Onderweg - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Piet Jerome - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Piet Jerome - WaarBenJij.nu

Onderweg

Door: Piet Jerome

Blijf op de hoogte en volg Piet

17 November 2015 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal,
Ik ben overal wezen vragen wat het kost om vliegend te komen want dat was volgens jullie het snelst. Helaas gaat dat niet lukken want ik mag niet met pepernoten betalen en al mijn geld is op. Ik doe echt mijn best om jullie kant op te komen . Wanneer ik weer wat te melden en vertellen heb laat ik van mij horen.
Ik zou het ook leuk vinden als ik wat van jullie terug hoor.
Tot gauw.

P.s Ik heb wel geregeld dat de groepen 1 t/m 4 vrijdag naar de kelders van Sinterklaas mogen komen. Heel veel plezier daar en doe de groetjes aan de Sint van mij.

Piet Jerome

  • 18 November 2015 - 10:46

    Groep 1/2B:

    Lieve Piet,
    wat fijn dat wij vrijdag naar de Sinterklaaskelders mogen, super dank je wel!!!!!
    Denk je dat jij er dan ook bij kan zijn, dat je dan al in Nederland bent?
    als je in Nederland bent, willen Lieke, Hanne en eigenlijk iedereen jou een handje geven!
    Kom maar zo snel mogelijk!

    dag, lieve groetjes van ons allemaal!!!

  • 19 November 2015 - 09:00

    Groep 6B:

    Hoi Piet Jerome,

    Wij hebben nog een idee omdat je geen geld hebt! Misschien kun je liften!
    Met een vrachtwagenchauffeur mee? Het is ongeveer 2135 km rijden van Spanje naar Nederland.
    Dat duurt ongeveer : 19:56.
    Je moet door de volgende landen: Belgie, Frankrijk & Duitsland.
    Wij hopen dat het lukt.

    Groetjes groep 6B!

  • 19 November 2015 - 10:53

    Groep 1/2 A:

    Hoi Jerome,


    Misschien kun je sparen voor een vliegticket. We hebben veel zin om naar de sinterklaaskelders te gaan maar sommige kinderen vinden dat spannend. Gelukkig gaat de juf mee en ook 2 mama's. Dus dat komt best goed.

    Groetjes 1/2 a

  • 19 November 2015 - 10:56

    Groep 6a:

    Hallo Piet Jerome,

    Groep 6a wil jou ook graag helpen. Wij hebben op de routeplanner gekeken en het is ongeveer 1800 km van Madrid naar Velp. Als je gaat fietsen en je fietst ongeveer 20 km per uur, dan doe je er 90 uur over. Als je niet gaat pauzeren dan doe je er dus 3 dagen en 18 uur over. Maar als je onderweg nog wat wilt eten, drinken en slapen dan doe je er wel een week over. Misschien kan je voor onderweg wat pepernoten en chocolademelk meenemen, dan kan je vast heel hard fietsen. Mees geeft ook nog de tip om een tent en matje mee te nemen, dan kan je uitrusten.

    Groetjes en veel succes groep 6a


  • 19 November 2015 - 11:29

    Groep 3.:

    Hoi Piet Jerome,

    Jeetje, wat jammer zeg!
    Jammer dat je niet op de boot van Sinterklaas bent gestapt.

    Misschien mag je wel een auto van iemand lenen, en dat je hem dan weer terug brengt?
    En als beloning krijgt diegene dan pepernoten! :)

    Heel veel liefs,
    Groep 3.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Piet

O jee, de boot gemist... En nu moet ik zelf op weg naar Velp om op tijd op de Fredericusschool te kunnen zijn. Ik hoop dat het lukt! Hier zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen onderweg...

Actief sinds 08 Nov. 2015
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 2329

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 05 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: