Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Piet Jerome - WaarBenJij.nu Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Piet Jerome - WaarBenJij.nu

Amsterdam

Blijf op de hoogte en volg Piet

30 November 2015 | Nederland, Amsterdam

Ik moet heel wat doen om bij jullie te komen. Ik heb het hele weekend in een frietkraam gewerkt. Om geld te verdienen zodat ik naar jullie toe kan. Ik ben met de trein in Amsterdam aangekomen. Weet je wat het leukste is aan Amsterdam? Ik ben hier niet meer alleen, al mijn pieten-vrinden zijn hier namelijk ook. Bij jullie komen is nu een makkie, alle pieten willen mij helen. hoe cool is dat. Ik heb wel een idee hoe ik bij jullie kan komen maar dat blijft nog een verassing. Tot gauw!!

  • 01 December 2015 - 09:05

    Groep 1/2 A:

    lieve piet Jerome,

    Je kunt fietsen van Amsterdam naar Velp. Je kunt ook met de trein, of met het vliegtuig. Je kunt ook sinterklaas vragen of hij je met de auto brengt. Je kunt ook met een scooter gaat, cool joh. Mirle is trouwens heel goed in helpen jerome.

    Groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Piet

O jee, de boot gemist... En nu moet ik zelf op weg naar Velp om op tijd op de Fredericusschool te kunnen zijn. Ik hoop dat het lukt! Hier zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen onderweg...

Actief sinds 08 Nov. 2015
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 2308

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 05 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: